Hol áll a fejem?


Belebonyolódtam a saját életembe, gondolataimba… ismét. Mondjuk már meg sem lepődök magamon.

Kicsit elveszettnek érzem magam, tanácstalannak.  Tehetetlennek nem éppen, hisz tudom, hogy tudok tenni a “problémáim” ellen, épp csak képtelen vagyok a választásra A vagy B között.

Lehet, hogy nem is feltétlenül kellene választani MÉG? A-hoz a szívem húz B-hez az eszem… csak az hiányzik, hogy megjelenjen egy C is.

A-ban megfogott valami, amit nem tudnék szavakba önteni, talán az elérhetetlenség, a kihívás amit nyújt. B-ben megvan minden amire AZT HISZEM vágyom, de csak hiszem, nem vagyok benne biztos, ez az ami döntésképtelenné tesz.

Józan ember ilyenkor a szívére vagy az eszére hallgat?

Mondjuk nem éppen nevezhető józan embernek az, aki az éjszaka közepén keresztül sétál a városon nő létére csak azért, mert besokallt és képtelen egyedül álomra hajtani a fejét.

Bolond vagyok én nem józan, mégis úgy tűnik kellek… valakinek biztosan.

De vajon A-nak vagy B-nek?

Hozzászólás